9 April

Heeeeeeeeeeej!
Idag mår jag bara bra. Packar inför Stockholm, jobbigt och skönt känns det samtidigt.
När jag vaknade i morse så tänkte jag ska fane mig kolla på sista delen utav Private Practice seson 3. och tårarna bara rann. herre gud vad känslig jag har blivit på sistone. ne men jag bokstavligen skrattade och grät. Inte för att det fanns något å skratta åt utan att jag ens grät, Bästa serien måste jag få säga! den borde ni alla se, Fast att dom hela tiden uppmuntrar en å ta en glas vin om det har varit tufft dag eller inte, eller ha sex med din vän eller något liknande. så skulle jag rekommendera till er å se på den. Vem vet om att sex eller alkohol hjälper en på bättre tankar, juste Glöm inte bort chokladasken. 100% säker att choklad hjälper! Den har hjälpt mig eller fall hahhha.  pusssssss på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0